080925

hej alla!
jag har suttit och hållt på med designen ikväll, och ni ser ju resultatet av det. gillar ni den? jag är nöjd, och jag hoppas att olivia gillar den också. ( olivia är den jag har den här bloggen med.) Och som sagt, och och min fina vän olivia har den här bloggen tillsammans. så ibland är det hon som skriver, och ibland jag. Jag tror ni förstår. vad har ni gjort ikväll då? jag har mest bara suttit vid datorn och druckit varm choklad. jag har obeskrivligt ont i tänderna förstår ni. igår var jag hos tandläkaren och dom satte in min tandställning. min räls. tänderna har redan börjat flytta på sig, och jag kan lova er, det gör ont. nu ska jag ta en alvedon mot värken i tänderna och kalla det här en tidigt kväll. vi hörs imorgon hörni! ciao


it hurts.

/F

Kommentarer
Postat av: moa

jag kanske är ltie trög men, har du fortfarande tandställning eller har du tagigt bort den?:]

2009-04-25 @ 21:06:05
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0